3 Aralık 2018 Pazartesi

Nivea Sıkılaştırıcı Selülit Kremi

Herkese Merhaba! :) Bloggerlık serüvenine ben de adımımı attım sonunda ^_^ okadar çok ürün alıp deneyimliyorum ki  sizinle paylaşmasam olmazdı. Yeni şeyler keşfetmeyi çok seviyorum aynı zamanda herkesin almaktan geri duramadığı en popüler gündeme damgasını vuran ürünleri de bende sizler gibi alıp deneyimliyorum. Tanışma faslını çok uzatmadan ilk konuğumuzu tanıtmak isterim :) Nivea'nın Sıkılaştırıcı Selülit Kreminden bahsedeceğim bugün.
Resimde selülit kremi ile birlikte kuru fırçayı da görüyorsunuz. Benim selulitlerim arka bacağımda basen kısımlarına doğru var. Çok çukurlu bir görüntü olmasa da az çok kendilerini belli ediyorlar . Bunun için bende herkes gibi bunları nasıl geçirebilirim diye arayışlara girdim açıkçası . Araştırmalarım sırasında kuru fırçanın da selulite çok iyi geldiğini okudum ve izledim. 
Ürünün vaadine gelecek olursak 3 hafta içinde selülit görüntüsünü azaltır. İki hafta içinde de cildi sıkılaştırır yazıyor. Bunu da Q10 ve L-Karnitin ile sağlıyor.  Kutusunda bütün bilgileri mevcut. Ben Kuru fırça ile birlikte kullanıyorum .
Önce sağ bacağıma 15 dakika ayak ucumdan basenlere doğru vücudumu ürün kullanmadan fırçalıyorum.
♡Kanı kalbimize doğru götürüyor gibi hissetmeliyiz. Biraz kızarmalı ama tahriş olmamasına dikkat edin fircalarken abartmamak lazım. 
Sonra  selülit kremini bol miktarda yedirerek sürüp kurumasını bekliyorum bu ürünü uygularken masaj yapmaya gerek yokmuş. Fakat elimizle yedirmekte fayda var .
Ürün mis gibi nilüfer çiçeği kokuyor . Kıvamı  jel gibi sürüp biraz bekleyince cildinizde gerçekten bir sıkılaşma oluyor . 
Ben bu ürünü 4 hafta boyunca kullandım. Ve bitirdim. Sıkılaştırmasından memnun kaldım ama selülit görünümünü azaltmadı malesef zaten selülit için yeme düzenine, yürüyüş ve kardiyoya ihtiyaç var bir kremden çok bir beklentim benim de yoktu . Fakat ikinci kutuyu almayı düşünüyorum ciddi anlamda sıkılaştırıyor. Ben bu ürünü internet alışverişim sırasında kozmeladan 35Tl'ye aldım. Kuru fırça hakkında daha ayrıntılı bilgiye diğer yayında yer vereceğim.  Umarım açıklayıcı bir yazı olmuştur. Renkli günler diliyorum herkese😊🌵🙌

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder